דוד ויוסי מנהלים עסק עצמאי כבר מספר שנים.
בכל שנה בתקופה החגים הם חווים ירידה חדה במכירות. בפסח האחרון ה"מכה" שהם
ספגו עקב הירידה במכירות הייתה קשה במיוחד ופגעה קשות בתזרים המזומנים של העסק.
נדרשו להם מספר חודשים על מנת להתאושש מכך.
היה להם ברור שהם צריכים להיערך באופן שונה לתקופה החגים הבאה.
הם פנו אלי על מנת שאעזור להם להיערך ל"ירידה במכירות" שמאפיינת את חגי תשרי.
שניהם סיפרו לי שאת חג הפסח הם עברו בלב כבד מאחר וראו את המכירות יורדות והם
כבר הבינו את המשמעויות של הדבר.
נפגשתי איתם מספר שבועות לפני ראש השנה.
יחד איתם, ערכנו רשימה של כל השירותים והמוצרים שהם מציעים.
הכנו שורה של מבצעים ופתחנו בקידום אינטנסיבי כאשר אנו משתמשים בכל ערוץ אפשרי.
התגובה לא איחרה לבוא וההזמנות החלו להיכנס.
את חודש אוגוסט הם סיימו עם מחזור מכירות שכיסה גם את ספטמבר.
את ראש השנה הם כבר חגגו ב"ראש שקט".